Skip navigation

I’m not well enough to go through all this.

Invidiez pe oricine pleaca. Imi doresc sa pot pleca undeva unde sa nu ma cunoasca nimeni, unde aerul e fierbinte si torid, unde exista porumb fiert, unde miroase a tei si unde cerul e senin.

Imi doresc sa pot lua cu mine pe cineva care sa-mi spuna lucruri bune, pline de semnificatie, care sa ma atraga si pe care sa-l doresc. Vreau sa imi spuna lucruri frumoase si destepte, dar sa nu fiu nevoita sa-l ascult. Sa ma mangaie in fiecare seara, dar caruia sa nu-i ofer decat pasiune si magnetism si atractii si nimic altceva. Cineva care sa ma faca sa mi se inmoaie picioarele si caruia sa-i pot spune numai lucrurile care vreau sa le spun.

Anyone offers?

I

One Comment

    • Andra
    • Posted June 26, 2008 at 10:05 pm
    • Permalink

    sure! we’re all here pana duminica, dupa care ne gasesti la mare! hai dupa ce pleci de la ai tai!


Leave a comment